Megjelent egy cikk a Bar!kád.hu-n Király Andrástól, aki részt vett egy Kövér Lászlóval tartott lakossági fórumon Budapesten. Íme egy érdekes részlet az írásból:

"Az unalmas előadást követően a közönség kérdései következtek, végre én is föltehettem kérdésemet.

Szépen, jó hangosan mutatkoztam be: „Üdvözlöm, Király András vagyok, a bar!kád munkatársa.” Néhány hallható sziszegés közepette az egész terem hátrafordult, felém. Elmondtam neki, hogy szerintem nem a baloldal megosztó politikája, hanem a Fidesz elmúlt 8 évi tétlensége vezetett a Jobbik megerősödéséhez. A moderátor ekkor igyekezett elvenni tőlem a szót, de nem hagytam magam. „Ha tették volna a dolgukat, lehet, hogy létre sem jön a párt” – folytattam. Elmondtam azt is neki, hogy a választók nem azért szavaztak rájuk, hogy kivonuljanak a parlamentből, hanem, hogy tegyék a dolgukat. Kövér ekkor már idegesen dobálta haját, egyre erőteljesebben tekergette kajla bajszát. Megkérdeztem azt is, miért menekültek el 2006. október 23-án a rendőrök támadása elől, és miért szavazták meg a titkosítási törvényt, illetve személyesen Kövér László miért nem tartózkodott a Parlamentben a szavazás idején?

Kövér erre már nagyon ideges lett, és nemes egyszerűséggel azt felelte:

„Nem válaszolok Önnek” – de nem hagytam magam, figyelmeztettem az általa sokszor emlegetett demokratikus játékszabályokra, de megint csak azt mondta: „Akkor sem válaszolok Önnek”. - Kérdésemre, hogy ugyan miért, azt a gúnyos választ kaptam, hogy „Mert titkosítva van.” A moderátor ekkor gyorsan átvette a szót, nehogy tovább égesse magát Kövér.

A fórum után legalább egy tucat ember jött oda hozzám, méltányolta bátorságomat, s fölháborítónak és érthetetlennek tartották, hogy képviselőjük nem válaszolt egy egyszerű és kulturált kérdésre. Többen annyira megdöbbentek, hogy biztosítottak: többet nem szavaznak a Fideszre."

Laci! Ennyire nem lehetsz idióta! Nem vagy képes értelmes választ adni egy teljesen jogos újságírói kérdésre és még szavazókat is veszít ez miatt a pártod?! Azt javaslom, hogy hivatalosan is vállald el a Jobbik választási kampányának vezetését! Ha tartasz még néhány lakossági fórumot, talán szerzel is plusz 1-2 százalékot a radikálisoknak.

A pökhendi, lekezelő, álnemzeti stílusod egyre kevesebb embernek fekszik. Évek óta ugyanazt a nótát fújod. Ha jót akarsz magatoknak, inkább ki se mozdulj a pártszékházból. De a kötelet azért elő ne vedd...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzeti-radikal.blog.hu/api/trackback/id/tr941773964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2010.02.20. 12:40:16

A kötelet majd előveszik helyette mások. Ha szerencsés, még fel is segítik majd rá.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.20. 13:26:28

@Imre Laci: én a "híres" köteles beszédére akartam utalni. Azt nem kívánom neki, hogy felakasszák, csak nem kellene politizálnia.

Kitartó 2010.02.21. 01:18:54

@Bemmbemm: Kötélen lógva nem is igen fog...

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.21. 01:36:50

@Kitartó: Na azért annyira nem vagyok radikális, hogy a halálát kívánjam. A lebukott és lebukásra váró mostani kormánytagoknak sem kívánom, de egy 20-30 év fegyházat megérdemelne a Csillagban néhányuk.
Kövér László egy szimpla gyökér, akit nem tudnak kitenni a Fideszből (pedig állítólag sokaknak szúrja a szemét).
süti beállítások módosítása