Aqr-el többször vitáztunk már ennek az idézetnek a tartalmán. Ő azt mondta hogy hülyeség, én amellett álltam ki hogy igaza van (persze tisztába vagyok vele hogy általánosítani nem lehet, itt pedig az ellenkezőjét teszi a szerző, de ettől még igaznak tartom). Olvassátok el, kicsit agyaljatok rajta. 


 

 

 

 

 

 

Vélemények jöhetnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzeti-radikal.blog.hu/api/trackback/id/tr301439371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aqr 2009.10.11. 02:16:03

Már csak azért is tartom hülyeségnek, mert nem értem, miről van szó. A jó verbalizációs készség meg nem feltétlenül jön a diplomával. :) A nyilvánvalóan hamis dolgokat nem lehet megmagyarázni, amit pedig meg lehet, és érvekkel, bizonyítékokkal alá lehet támasztani, akkor az attól még igaz, még ha a másik illető hülye is hozzá, hogy felfogja. Meg én alapból nem értem ezt az egész helyzetet. :)

Berserker 2009.10.11. 16:02:19

Tegyük fel odamész egy ilyen emberhez. Azt mondja neked hogy a piros az zöld. Te megmondod neki hogy nem, a piros az piros. Erre ő nekiáll vitázni, gyönyörű szépen elmagyarázza neked hogy szerinte miért is zöld a piros. Akármit is mondhatsz neki, ő megmagyarázza a maga kis képzeletét. "Agyból gyönyörű képet fest", de attól még nem igaz amit mond.
Durván leegyszerűsített példa, de kb én ezt látom. Mi több tapasztalom is sokszor. :)

ui.: ez nem diplomával jár, ilyen van anélkül is. Talán a diplomások csinálják ezt többségben és ezért hozza fel őket, nem tudom. De az tény hogy a nagyobb végzettségű emberek sokszor szeretnek "okosak" lenni.

Aqr 2009.10.12. 00:03:12

Hát nem tudom, az ilyenfajta megmagyarázást én inkább pont ellentétesen tapasztalom. Azaz, a kevesebb információval rendelkező, kevésbé jó retorikai érzékű emberek magyarázzák meg a butaságaikat és kitartanak mellettük a végsőkig. (Hú de sok ilyen Fidesz szimpatizáns van :D )
süti beállítások módosítása