A napi beszámolók kapcsán lassan mindenki megismeri, hogyan működik egy féktelen cigányhorda. Marian Cozma támadóinak, gyilkosának megkezdődött perében napvilágra kerülnek a részletek.

Megtudhattuk, hogy a brutális támadás egy szokványos baráti kiruccanás eredménye volt. Igaz, ez a kiruccanás a "balhézásról" szólt. Nem a tragikus sorsú sportoló indult balhézni a barátaival. Ó nem! Ezt a szórakozást azok a fékteln cigányok művelték, akiknek egyik nap olyan volt mint a másik. Csendes semmittevésben telt. Ezért szükségük volt valami adrenalin növelő elfoglaltságra. Az olvasás nem jöhetett szóba, hiszen az elég nehezen ment eddig is. Inkább elindultak balhézni. Persze a kés sem hiányozhatott a kirándulásról.

A portyájuk sikerült. Veszprémben a Patriota nevű szórakozóhelyen siker koronázta fáradtságukat. Ott volt egy ember és nézett. Csúnyán nézett az egyik falkatagra. Ezt pedig meg kellett torolni. Ez vért kívánt. Marian Cozma vérét.

A napvilágra került részletekből egy állatvilágból ismert horda képe rajzolódik ki. De csak hasonló! Hiszen tudjuk, hogy az állatok többnyire élelemszerzés céljából ölnek. Kedvtelésből főként az ember gyilkol. A hasonlóság a szemkontaktusban is tetten érhető. Ahogy az a farkasoknál, vagy a kutyáknál is megfigyelhető, a cigányoknál is jellemző a szemmel történő kihívó magatartás. Ők azért néznek olyan kihívóan a szemedbe, mert balhézni akarnak. Ha viszont megérzik a nézésedben az erőt, azonnal lesütik a szemüket. Hordában viszont semmitől sem riadnak vissza. A gyilkolástól sem.

Az aljas késelés is egy állítólagos nézés miatt történt. Egy ember rá mert nézni az egyik mocsokra. Micsoda vakmerőség!

Azt azonban kijelenthetem, hogy nem leszünk egy törzsfejlődésben megrekedt etnikum miatt a "szemlesütők" nemzete!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzeti-radikal.blog.hu/api/trackback/id/tr962295266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2010.09.30. 05:13:54

Lehet, nem feltétlenül ide tartozik, de elmesélem.
A minap egy olyan ember, aki majdnem hasonló a magyarországi cigányokhoz (nem akarok vádaskodni)(kötelességét nem ismerő iraki volt) megkérdezte tőlem, miért vagyok én ekkora darab. Hogy miért nem futok, sportolok, gyúrok, vagy valami, mert túl nagyra nőttem. Ha-ha.
Igen, megvagyok 98 kiló, és általában utat engednek a folyosón, ha érkezem - ez van. Mondom neki, hogy annak előtte én is ilyen kis nyeszlett voltam, mint te (nem értette)(mert alig ért angolul), pontosan 72-76 kiló között mozogtam, de aztán úgy éreztem, ez kevés. Gyúrni kezdtem, zabáltam, mint a disznó, és eldobtam a cigit. Ez a hármas edzésterv megtette hatását - ezt tapasztalhattam a tavalyi cigánytámadásoknál is.

Erre mondja a srác: de itt, Torontóban nem kell neked félni, hogy megtámadnak, mint otthon! És azóta ezen töröm a fejem.

Otthon, Magyarországon 5 fegyverrel járkáltam az utcákon (természetesen a cigánytámadások után - előtte csak egy volt nálam, a késem), itt kinn pedig fegyvertelenül mehetek bárhová, mert NEM FOGNAK MEGTÁMADNI. Nem, egyáltalán nem azt állítom, hogy ez itt az Ígéret Földje, a Kánaán, mert nem igaz; itt is követnek el bűncselekményeket. De valahogy nem probléma, ha egy "horda", pár összeverődött csibész szemébe nézel. Nem fogják fel úgy, mit támadást. Nem fognak kötekedni veled - és nem vernek halálra, nem késelnek meg.

Van különbség.

Hangoztatom, mert hiszek benne: egy valódi demokráciában első és legfontosabb alap a törvény, az állampolgárok védelme - ha ez nincs meg, akkor az emberek saját kezükbe veszik a törvénykezést, és ez anarchiát szülhet. Az ostoba FIDESZ, előtte az MSZP ezt nem vette figyelembe.

Isten mentse az ilyen országokat egy meglehetősen gazdag és hazafias embertől, aki hirtelen úgy gondolja, van hat milliárd forintja! :-)
agymosott.blog.hu/2009/05/30/van_6_milliard_forintom
süti beállítások módosítása