Túl vagyunk a 2010-es választásokon is. Nagy meglepetések nem történtek. Mondhatnánk, papírforma eredmény született, még ha vicces is ez a kijelentés egy kicsit. Vicces, mert Európában eddig példa nélküli, hogy egy párt megszerezze a parlamentben a 2/3-ot koalíciós partner nélkül. Példa nélküli hogy az ún. „jobboldal” közel 81%-os képviseletet szerezzen a parlamentben. Halhattuk korábban a külföldi sajtót: a rettegő dísz-zsidók már remegnek, iszkolnak és fasiszta veszélyt kiáltanak. Nem csak a Jobbik miatt. Emlékszem még pár évvel ezelőtt, mikor a Jobbik annak a kicsi, zöld, brekegő állatkának az alfele alatt sem volt még támogatottságban, hogy ugyanígy „fasisztázták”, „antiszemitázták” a Fideszt is . Ez a mai napig nem múlt el, de a Jobbik előretörésével nagyrészt elfordultak a csőre töltött fegyverek a Fideszről.

Bár sokáig kétségeim voltak, de most be kell valljam, hogy örülök a Fidesz 2/3-ának! Most nem lehet töketlenkedni, nem mutogathatnak senkire! Négy évük van. Négy évük bizonyítani. Nem a Kánaánt kell elhozniuk (mint ahogy legtöbb szavazójuk most elvárja tőlük), csupán bizonyítaniuk kell a rátermettségüket, bizonyítaniuk kell, hogy valóban a magyar nemzet érdekében akarnak tevékenykedni. Én idén már nem szavaztam meg nekik a bizalmamat a fülkékben, de kapnak tőlem egyetlen utolsó lehetőséget lélekben. Tessék megmutatni, hogy TI valóban ÉRTÜNK vagytok! Mert ha elbuktok, ha ugyanazt az alávaló politikát folytatjátok mint az MSZP, akkor mentek a levesbe „kedves barátaim”! A 2/3 mindenre feljogosít titeket! Ha valóban változtatni akartok az ország helyzetén akkor itt van a soha vissza nem térő alkalom! Ragadjátok meg! Bődületes hatalmat kaptatok és még nagyobb felelősséget. De üzenem nektek, hogy figyelünk! És nem csak szóbeszéd lesz a Magyarok Istenének a haragja, hanem a mi képünkben le is fog sújtani rátok, ha visszaéltek sok millió honfitársunk bizalmával!

Második gratulációm a Jobbiké. Bekerültetek, jobban mondva MI nemzeti radikálisok bekerültünk a parlamentbe egy tekintélyes méretű frakcióval. Egyrészt egy picit szomorú vagyok, mert a bolsevik utódpártot nem sikerült megelőzni. Ez bizonyosan felróható a Jobbik kampányának is, de egyértelműen kijelenthető, hogy még mindig rengeteg agymosott áll az MSZP mögött, valamint temérdek pénz áll rendelkezésükre kampányolni. Másrészt viszont örülök, hogy EGYELŐRE(!) nem szerzett nagyobb képviseletet a Jobbik.

Gyerekek vagytok még! Tanulnotok kell, ezt korábban is mondtam! Az utóbbi hetek, hónapok megnyilvánulásai sokkal inkább „égették” táborunkat, mint segítették volna erősödését, bővülését. Bizony le kell szokni az eszetlen kuruckodásról, a felesleges szitkozódásokról, a Hülyegyerek-díjas megnyilvánulásokról és a hisztizésről, még akkor is, ha a legtöbb esetben van igazságtartalma a mondanivalótoknak, kritikátoknak. Srácok ez politika! Parlamentben akartok politizálni és nem egy barikádon, kezetekben Molotov-koktéllal. Nem kell „polkorrektnek” lenni, Isten őrizz! De bizonyos elemi szabályokat be kell tartanotok, mert kiköp benneteket a sokat látott „elit”. A liberális szennymédia minden oldalról titeket akar a földbe döngölni. Szúrjátok a szemüket. Mindig találni fognak rajtatok valamilyen nevetséges fogást, de TI NE adjatok nekik lőszert a saját kivégzésetekhez!

Harmadik, és egyben legörömtelibb, gratulációmat pedig fogadja Molnár Oszkár! Egy olyan ember, aki nem félt kimondani a nyilvánvaló igazságokat és cserébe egyetlen dolgot kapott pártjától a Fidesztől: kirúgták. Alávaló, gyáva tett volt. De a „politikai korrektség” hoz nekik szavazatokat és nem az igazság. Ezt be kell látnunk. Molnár egyedüli függetlenként jutott be a parlamentbe. Itt szeretnék még külön gratulálni a Jobbiknak az okos és példaértékű visszaléptetéséhez. Ha ők is elindulnak a második fordulóban, akkor ugyanúgy megoszlanak a szavazatok és nevető harmadikként most egy libanoni „ősmagyar” orvos ülne a parlamentben.

Nehéz négy év áll előttünk, Magyarok előtt. Ez a nép mindig be tudta bizonyítani a történelem során, hogy a semmiből is képes újjáépíteni az országot. Nem félünk a munkától, nem félünk a megpróbáltatásoktól, de hagyjanak minket dolgozni, becsületesen, tisztességesen megélni és akkor valóban eljöhet a szebb jövő!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzeti-radikal.blog.hu/api/trackback/id/tr211952533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.04.26. 13:16:40

Épp ezt éreztem én is, a műtét utáni megkönnyebülést, hogy nem rájuk szavaztam, de jó, hogy meglett a kétharmaduk, így hamar tiszta víz kerül a pohárba 8vagy koszos), dőljön el, hogy a Fidesz hazafias erő-e beépített globalista téglákkal, vagy globalista helytartó sok félrevezetett hazafias taggal és szimpatizánssal.
Pár előjel máris aggasztó, például két rebesgetett miniszterjelölt.
Pintér nem a jogállam helyreállításának garanciája, sőt, Hende Csaba honvédelmi minisztersége pedig nem a véderő határozott helyreállításának szándékát jelzi.
Persze ők még nem miniszterek, meglátjuk.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.26. 13:22:02

@Arma Gedeon2: És éppen a rend és honvédelmet említetted meg te is, ami az egyik legfontosabb poszt lesz szerintem a közeljövőben.
Ha másként nem megy, akkor fegyverrel megtartható a hatalom, bármi történjék. Ezeken a posztokon kellene a legerkölcsösebb, leghazafiasabb embereknek ülniük és nem a főgengsztereknek.

Aqr 2010.04.26. 14:40:17

Most nagypapám halála kapcsán újabb bepillantást nyerhettem a magyar közállapotokba. Elmesélték, hogy mi is zajlott konkrétan az elmúlt hetekben vele. Tudjátok mit mondok? Ez népirtás. Nincs mit szépíteni rajta. Ezer sebből vérzik az ország. És nem a Pintérek, Martonyik és Hendék fogják megjavítani. Nézzük már meg, kik ülnek az önkormányzatok élén 4 éve.

postaimre.euroweb4you.eu/comment.php?comment.news.1558
Ez is egy érdekes eset. Imrét bilincsben vitték el. Előtte rengeteg feljelentést tett és azt hiszem a Hágai bíróságra is küldött valamit. A szervek összejátszva, határozati számok és indoklások megváltoztatásával lehetetlenítették el az ügyet.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.04.26. 14:45:47

@Bemmbemm:

Pintér gengszter, Hende nem, de egyszerűen nem az a típus, aki vaskézzel és hozzáértéssel a semiből újjáépíti a honvédelmet. Egy ilyen csicskával az kizárt, tehát OV nem készül az ütőképes honvédelem helyreállítására.
Megnyugtatóbb lett volna Simicskót látni a poszton.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.26. 14:59:18

@Aqr: Részvétem, nem is hallottam róla.

Igen népirtás folyik. Ezt én is megerősíthetem. 4 éve az én nagyapám is meghalt. Viszonylag jól volt, mikor kórházba került, de 2, azaz kettő hét alatt sikerült leamortizálniuk bent és meg is halt. Ha nem vittük volna be, lehet hogy még hosszú hónapokig húzta volna. És nem olyan betegsége volt, ami fájdalmakkal járt. Be sem akart feküdni, soha nem bízott a magyar orvosokban. Igaza volt.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.04.26. 15:21:34

Van ez máshol is. Egyéves fiamat téves diagnózissal vittük kórházba (valami kajától lehetett ártalmatlan bőrkiütése), ott aztán olyan hasmenést kapott el, amit egy hétig nem lehetett elállítani, infúzió, agyonszúrkálás, meg minden. Végül hazavittük és anyósom egy ismerős asszonytól kapott tanácsa alapján dióbélfőzettől egy nap alatt elmúlt a baja. Lengyelországban történt.

Malícia 2010.04.26. 15:33:30

@Aqr: Fogadd együttérzésemet!

Sok igazság van abban, amit írtál. A többségében Fideszes polgármesterek által vezetett "csődközeli" önkormányzatok felvetnek néhány kérdést.

Malícia 2010.04.26. 15:46:30

@Bemmbemm: A Jobbikkal kapcsolatos részben megfogtad a lényeget. Kell a tanulási időszak, erre az ellenzéki szerep kiválóan alkalmas. A mai politikai elit már meglehetősen körmönfont, szükséges velük szemben a tapasztalatok gyűjtése. A szívünk talán jobb radikális szereplésre vágyott, de az eszünk tudta a valóságot. A harmadik erő szerepkör a jelenkori Jobbik realitása.

after80 · http://sasfeszek.blog.hu 2010.04.26. 20:37:20

Van igazság abban amit Bembemm írt.
Vona Gábor és Morvai Krisztina néha meggondolatlanul és túl indulatosan érvel. Nekem a mögötte álló emberek közül Novák Előd, Balczó Zoltán és Pörzse Sanyi a szimpatikusabb. Szegedi is túl agresszív, bár a tavalyi költségvetési vitanapon megérdemelten kiosztotta az mszp-t.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.26. 23:40:17

Egyetértek. Az alakuló üléssel egy teljesen új politikai időszak kezdődik - ha ott és akkor megtalálja a ritmust, akkor nem lesz gond a Jobbik működtetésével. (Nem mellesleg majdnem 50 emberről van szó, ez egy teljesen új munka lesz nekik.)

Számomra Balczó testesíti meg a polgári radikális politizálás ethoszát, ha az ő stílusát követik, az szépen javíthat a Jobbik pozícióin.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.26. 23:41:59

@Aqr: Részvétem. :((( Nekünk mázlink volt, mert nagymami kijött egy veszélyes műtétről és jól van. :) Én viszont tíz éve majdnem elvéreztem egy elbaszott torokműtét miatt. XD

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.04.28. 12:17:35

@mefisto:

ha ugyan az elkövetkező időszak a parlamentarizmusról fog szólni...

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.04.28. 16:19:21

@Arma Gedeon2: Te is beállsz a sorba a rettegő balliberális értelmiség mellé?

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.28. 16:27:01

@mefisto: nem, ő nem áll be, hanem pontosan ugyan olyan véleményen van mint mi.

Nem arra gondol, hogy a Fidesz diktatúrát vezetne be, hanem arra, ami ellen a Fidesz sem tehet semmit. Nevezetesen a nyugati "demokráciák" válságáról, bukásáról.

Korábban éppen azért írtam én is, hogy veszélyes egy Irán ellen indított totális háború, mert a világnak ezen fele is meg fogja sínyleni. Továbbá ez a nyomorult, pénzéhes kapitalista rendszer nem tartható fenn. Az egészségesen gondolkodó emberek már nem kérnek ebből. Ez egy pusztító, cseppet sem emberbarát világ.

A Hungaristáknak van egy elképzelése arról, hogy milyen lehetne egy igazságosabb (nem összetévesztendő a tökéletessel vagy a legjobbal) rendszer. Nem olyan régen olvastam és nekem tetszik! Maga az alapötlet.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.04.28. 22:38:35

@Bemmbemm:

A hungaristák, meg a kuruc azt nem értik meg, hogy a náci rendszer és Hitler nem képviselte igazán a német nemzeti érdeket, Szálasi meg a miénket, amikor országunk sorsát a hitleri rezsiméhez kötötte. Hitlert ugyanaz a globális háttérhatalmi oligarcha-közeg juttatta hatalomra, mint a bolsevikokat, a nemzeteket és tömegeket sakkbábuként kezelték mindenhol.
A hungaristák mára vonatkozó meglátásai, vagy a zsidó veszééllyel kapocsolatos felfogása nem rossz. De elképesztő szemellenzősség Hitlerért rajongani.
A pénzügyi bedőlés veszélye elképesztően erősödik az utóbbi napokban, sőt órákban...
Vészhelyzetben tényleg nem a megszokott pepecselős parlamenti ügymenetre kell számítani...
Akár kajahiány is gyorsan kialakulhat.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.04.28. 22:43:13

@Arma Gedeon2:

Nézzük akár csak a jelképek felől. Milyen német nemzeti hagyománya volt a horogkeresztnek? (egy kicsi éppen volt, de sokfelé a világon) Vagy nálunk a nyilaskeresztnek? (azt hiszem, semmi).
A horogkereszt modern kori használata az USÁ-ban, a korai Szovjet-Oroszországban és a náci rezsimben olyan okkult körök tevéjkenységével volt összefüggésben, amelyek a globális háttérerők, iluminátusok, stb. egyik szellemi hátországa volt. A szocialista mozgalmak kivétel nélkül e világfelforgató erők fedőszervei voltak, a nemzetiszocialisták is.
Hitler nélkül máig német lenne Kelet-Poroszország, Breslau, vagy Danzig is...
Tovább nem ragozom, nem ez ma a legfőbb problémánk. De a hátttérhatalmi kavarásokat érdemes kutatni, különben hamis hősökért rajongunk és nem fogjuk érteni, hogy manipulálnak minket újra.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.04.29. 12:27:46

Mikor a Hungaristákat említettem, akkor erre gondoltam:

"A munkás magyarok új társadalma a jövő társadalmi képlete. Pontosan meghatározásra kerül a munka fogalma, az értékteremtő, az értékközvetítő és az értékvédő munkáé, és az is, hogy ki tekinthető munkásnak. Az új társadalmi rend kedvezményezettjeinek. A munka nemzetszolgálat és ezért akik nem végeznek társadalmilag elfogadott munkát (munkakerülők, nyerészkedők, ügyeskedők,stb.) nem lehetnek teljes jogú tagjai az új munkástársadalomnak."

És ezt egy jó ötletnek tartom. Manapság a leggazdagabb réteg nyerészkedésből, mások átveréséből, kiszipolyozásból szerzett vagyont. Pénzből pénzt csinálni zsidó szokás, én nem akarom ezt az utat követni!

A munkástársadalmat persze nem úgy kell érteni, mint a szocializmusban. Vannak, akik szellemi munkát végeznek, ami ugyan olyan fontos, mint a fizikai munka. Orvosok, tanárok stb.

Arma Gedeon2 · http://kitalaltujkor.blogspot.com 2010.04.29. 14:12:13

@Bemmbemm:

A hungaristák hangoztatják az elnéptelenedett falvak újratelepítését is, a föld újra birtokbavételét a magyarság által. Teljesen igazuk van, de veszélyes, ha nem látják, hogy a múltban kik vezették félre az őszinte hazafiakat. pl. Hitler is...

Pénzből pénzt csinálni főleg zsidó szokás, de ha nem lennének zsidók, akkor biztos lenne, aki betöltse az üres "nist".
Ennek a kérdésnek eddig a legjobb közeljtését Greer "fődruidánál" olvastam, a Kicsi Szép szerző Schumacher nyomán. Előre szólok, hogy Greer nagy eséllyel szabadkőműves, de ettől még érdemes olvasni.
A gazdaság három szektorból áll.
az elsődleges, amit a természet álljt nekünk elő, nyersanyagok, termőföld, víz, szél, nap, stb.
a másodlagos, amit emberi munkával mi álljtunk elő az elsődlegesből.
A harmadlagos az adminisztratjv elosztó szektor, ide tartozik a pénz, a tőzsde, a Központi Tervhivatal 8ahol van), stb. részben szükséges, de nagyon hamar el tud benne burjánzani a spekuláció. Mivel a z értékpapjrokkal való pénzkereséshez nem kell sok anyagot és energiát igénybe venni, a legkisebb erőfeszítéssel e szektorban lehet keresni és a hatalom birtokosai ezt mindig túlzásba viszik, a termelésben dolgozók rovására. Aztán jön a pilótajáték összeomlása...

Aqr 2010.04.29. 14:37:06

A mai hungaristáknak nem sok köze van Szálasihoz meg Hitlerhez. Ideológiailag sem.

2010.05.14. 19:40:03

Nem egyenlőre, hanem egyelőre...

Az egyenlőre az azt jelenti, hogy egyenlő...

"Másrészt viszont örülök, hogy EGYENLŐRE(!) nem szerzett nagyobb képviseletet a Jobbik. "
süti beállítások módosítása