Figyelmes lettem arra, hogy SoDI blogjáról többen is ránk kattintottak. Mivel jómagam soha nem olvasom az ő blogját és biztos voltam benne, hogy nem vagyunk linkelve, utánanéztem miért. Az áttekinthetetlen posztok között találtam egy „érdekeset”, ami minket is érint:

Az általában rettentően korrekt Vastagbőr után a Nemzeti Radikál blog is nekitámadt Morvai Krisztinának a kerékbilincs-pszeudoügy miatt.

Valaki magyarázza már el nekem, hogy mi a francért kell egy ilyen ökörséggel ennyit foglalkozni? Milyen jelentősége van ennek a történetnek bármivel kapcsolatban is?

Nyilván hazugság az egész, de tegyük fel egy pillanatra, hogy a Krisztinát tiszteletlen módon holmi „elkövetőnek” degradáló zsidóbérenc parkolóőröknek van igazuk. Na, most komolyan.

NA ÉS?!

Jaj…

Most tényleg ez lenne az ország legnagyobb problémája, hogy ki hova parkolt?

Jézusom… Nincsenek ennél fontosabb dolgok?

Szánalmas.

By SoDI


Először is: Sodika te el is olvastad a posztot valamint a kommentáromat? Te szoktál minket olvasni? Tudod te, hogy ez a blog miért jött létre?

Tudod miért örülök annak, hogy megírtam a posztot? Mert valóban szembesültem azzal, hogy egyesek ténylegesen „büdöszsidónak” bélyegeznek meg másokat, akik valamilyen módon kritikát fogalmaznak meg a Jobbikkal szemben. És ez az igazi szégyen ránk nézve!

Én büszkén vállalom, hogy Jobbik szimpatizáns vagyok. Ezzel szemben te valóban egy „hülyegyerek” vagy, ahogy sokan már meg is fogalmazták neked (nem én voltam). Te rúgtál belénk, én nem hagyhattam szó nélkül. Magadnak köszönheted. Nem várok választ, nem vágyom csatározásra! Tartsuk tiszteletben egymást. Nem várom el hogy olvass minket, de tudod a templomtoronynak is van teteje, még ha magasan is!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzeti-radikal.blog.hu/api/trackback/id/tr141872706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malícia 2010.03.27. 16:29:23

Az, hogy tényszerűen, demagóg ömlengésektől mentesen írtál Morvai Krisztina tv interjújáról, nem egyenlő a támadással! Egy radikális akár bírálhatná is kedvenc pártja megnyilvánulásait, mert az biztosan nem mocskolódás lenne. A Te írásod azonban még bírálat sem volt.
Megjegyezném, a Jobbik vezető politikusai által is kommunikált az őszinteség és következetesség.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.27. 16:48:08

@Malícia: Pontosan! Ezért sem hagyhattam szó nélkül Sodi posztját.

Malícia 2010.03.27. 17:30:22

@Bemmbemm: A választások előtti és utáni időszak, a pártok kommunikációs stílusában mindig is különbözik. Mi már olykor, az "utáni" szellemében fogalmazunk. Ezt szimpatizáns barátaink is meg fogják érteni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.28. 03:10:49

sodinak üzenem a hazugság a lényeg ebben az ügyben, h ki hazudott
süti beállítások módosítása