Tegnap napvilágot látott egy olyan hír, miszerint Morvai Krisztina mentelmi jogára hivatkozva nem akarta kifizetni bírságát. Rossz helyen parkolt, majd még Ő volt kiakadva, hogy miért akarják megbüntetni, mikor mentelmi joga van. 

Ezt az erősen megkérdőjelezhető Index.hu hírportál adta le. Természetesen már húztam is a szám, kíváncsi voltam a másik fél véleményére is, mivel én és az ország nem így ismeri Morvai Krisztinát. Igazunk is lett. Morvai elmesélte mi is történt valóban:

Az Index híre hazugság, az ellenem március 24-én kiszabott parkolási bírságot a helyszínen kifizettem s a mentelmi jogomra nem hivatkoztam. Mi több, a bírságot annak ellenére fizettem ki, hogy a parkolási társaságnak – rejtélyes okból - a helyszínre küldött vezető munkatársa mindenáron arra próbált rábeszélni, hogy éljek mentelmi jogommal és ne fizessek. (Az egész mentelmi jog témát a helyszínre irányított provokátor hozta fel – sikertelenül.)

Gyalázatosnak tartom, hogy az elmúlt húsz évben politikusbűnözők sora követett el - főként a nemzeti vagyon kárára - súlyos gazdasági bűncselekményeket úgy, hogy a mentelmi joga mögé próbált bújni. A Jobbik Magyarországért Mozgalom programjának kiemelt céljai között van az ilyen cselekmények miatti elszámoltatás, valamint a politikusok mentelmi jogának megszüntetése.

Remélem ezzel az ügy véget is ért, újra próbálták támadni a Jobbikot, és Morvait, de megint mást mond az igazság...Mikor fogják megunni a mocskolódást? 

Forrás: dr. Leg Jobbik

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzeti-radikal.blog.hu/api/trackback/id/tr91869186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.25. 22:57:43

Sajnos van a társadalomnak egy nagy számú sötét része, akik ezt beveszik.
Az RTL le is hozta hírként. Megy az agymosás. Eddig elhallgatták a Jobbikot, most a legaljasabb eszközöket vetik be ellene.

dr. Leg Jobbik 2010.03.25. 23:07:26

Így van. És attól félek ez így is fog folytatódni, egészen addig a napig, amíg a Jobbik be nem záratja őket!

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.25. 23:18:54

@dr. Leg Jobbik: Nekem mindegy, hogy ki teszi meg, de a kereskedelmi televíziózás ebben a formában tűrhetetlen.

dr. Leg Jobbik 2010.03.25. 23:23:35

Igen, egyetértek Veled maximálisan! Ez nem színvonal, nincs bennük semmi ami igaz, ami ne lenne ferdítés..

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.26. 00:21:21

Azt látom, hogy vagy 10 tróger blog lehozta a hírt, de Morvai közleménye nélkül. Ki is a csőcselék "kedves barátaim"?

Ezt a hírt közlemény nélkül sem hinném el. Ennyire nem hülye egy képviselő, hogy saját maga és pártja alatt vágja a fát 2 héttel a választás előtt egy ilyen nevetséges dologgal.

Malícia 2010.03.26. 07:36:05

Arra viszont várhatunk, hogy helyreigazítást közöljön bármelyik részrehajló sajtóorgánum. Akkor most ki a hazug?

dr. Leg Jobbik 2010.03.26. 08:26:04

@Malícia: Helyreigazítás az bizony nem lesz, de azért majd előszeretettel hozzák fel vádként minden Jobbikos ellen.

Aqr 2010.03.26. 09:29:53

Szerintem az idő a Jobbiknak dolgozik. Ideig óráig besöpörhetik a szőnyeg alá az igazságot, de ezzel a nyilvánvaló pártfoglalással maguk alatt vágják a fát, mert ha kipattan, annál nagyobbat fog szólni. És aki kicsit is áttekint a másik oldalra, az rögtön Jobbikos lesz kb. :) Ha rajtam múlna egyébként, bezáratnám a legtöbb tv csatornát. Maradna sport, világutazós, meg valamilyen hagyományápoló köztelevízió. A többi csak az agyat mossa.

Malícia 2010.03.26. 11:47:35

@dr. Leg Jobbik: A szemfényvesztésnek vége lesz, a hazudozás nem tarthat örökké.
@Aqr: Ezekre a dolgokra próbáltam utalni a legújabb szösszenetben.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.26. 15:51:50

Nem szoktam trackbacket moderálni, de most megtettem. Nevetséges cikkekre nem vagyok kíváncsi. Van kismillió blog, ahol lehet fröcsögni a Jobbikra, itt nem nagyon vagyunk erre kíváncsiak.

Továbbra is csak bulvártémákkal tudják őket támadni. A kampányfinanszírozásba kötnek bele? Érdekes, felénk látni néhány A4-es Jobbik plakátot, de mellette minden oszlopról Keller elvtárs figyel, valamint a fideszes jelölt képével van letapétázva minden. Óriásplakátokról és a TV reklámokról nem is beszélve.

Valóban félhetnek az eddigi pártok, gyanús ez a Jobbik elleni összehangolt támadás.
süti beállítások módosítása