Bizonyára észrevetted, kedves Olvasó, hogy mostanában kevesebbet posztolok. Ennek van egy nagyon egyszerű oka: kicsit megcsömörlöttem a politikától. Ez az én esetemben azért nem egy hirtelenül jövő dolog, a több hónapja tartó szarkavarás, ami Magyarországon megy, most érte el nálam a tetőpontot. Egyszerűen nem érdekelnek a hírek, nem vagyok kíváncsi, hogy éppen kik a napi aktuális letartóztatott politikusok vagy állami cégvezetők. Minden hír, minden cselekedet ugyan azt a sémát követi hosszú ideje. Az egyetlen fénypont a számomra, hogy a Jobbik minden ellehetetlenítő próbálkozás hatására erősödik. Példát mutattak a héten is: lemondott a bicskei elnök, mert a „Magyarok Nyilai” ügyben ő is szóba került. Az lényegtelen a vádlók számára, hogy valószínűleg ártatlan az ellene felhozott vádakban, de arra az időre is van mivel támadni a pártot, amíg le nem zárul a nyomozás. Pontosabban lehetne támadni, mert a bicskei elnök lemondott, hogy pártját ne hurcolják meg miatta. A többi pártban hányan tennék ezt meg hasonló esetben?

Nem fogok napi rendszerességgel írni. Bár rengeteg téma lenne, de újat mondani valószínűleg nem tudok én sem. Várom a választásokat, azok a napok talán végre beszéd helyett valódi változást is hoznak. A rasszokról szóló véleményemet is megírtam, de átolvasás után ment is a virtuális kukába. Nehéz és összetett téma. Valószínűleg egy nagyon lerövidített verzióban fogom kifejteni a véleményem. Akik megtiszteltek eddig a figyelmükkel, azoknak ezúton is köszönöm ! Nem tűnök el, de kicsit lassítok a tempón.

 

Ha megfogadjátok a tanácsomat, minden héten megveszitek a bar!kádot. Higgyétek el megéri, nem azt kapjátok, amit a hagyományos jobb vagy baloldali médiában.


Adjon az Isten mindannyiunknak békés, boldog, szebb jövőt!


U.I.: jellemző a mostani lelkiállapotomra, hogy 2 napja írtam ezt a rövidke posztot és most jutottam el odáig, hogy ki is teszem. Egy biztos: Március 15-én ott leszek a Jobbik nagygyűlésen. És te?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzeti-radikal.blog.hu/api/trackback/id/tr121816010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aqr 2010.03.07. 14:00:29

Én is! :)
Bemmbemm, olvasd el, amit Berserkernek küldtem msn-en, illetve olvassátok el mindketten (mert neki nem akaródzik). A fordítóoldalon még vannak hasonló szösszenetek, ahol ezt is fordították. Majd várom a véleményeteket. :)

Hát igen, én is azért hagytam abba. Mert millióféle dolgon felhúzza magát az ember, erről szól az egész, mindenütt konfrontáció, feszültség generálása. Már meg sem jegyzem a neveket, annyira kiszámítható és jelentéktelen az egész. A színjáték a végéhez közeledik és most adják át a terepet a főműsor színészeinek.
Az MSZP kétségbeesetten kapkod, a kishalak kezdenek rájönni, hogy a háttérhatalom, akinek pátyolgató ölelését csak érezték olykor, most kihátrált mögülük. Egymást köpik be, nem értik, mi történt, már nem fognak összezárni. Gyurcsány is elvégezte a dolgát, most már csak nyugdíjasokat hülyít és bohóckodik. És szerintem a Fidesz is kezd beszarni, mert nem értik a dolgot. Szerintem sokan most jönnek csak igazán rá, mennyire ki lettek használva, és mennyire számító sakkjátszmában voltak csak feláldozható parasztok.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.07. 14:32:18

@Aqr: Mindenkinek a maga útján kell eljutni eddig a pontig. Nekem most sikerült. A bohóckodás olyan méreteket öltött, hogy arra sem méltóak a hírek, hogy egy posztban kifejtsem a véleményemet róluk. Olvasom néha a Mandinert és a Mandiner blogot is mostanában. A fejem fogom egyes híreken és a legtöbb hozzászólásnál. Idős, tapasztalt, meglett emberek írnak századjára is olyan blőd dolgokat, hogy abban sem vagyok biztos, ők elhiszik e a saját szavaikat.

A rengeteg "értelmiséginek" pedig innen is üzenem: El lehet magyarázni az interneten is a világ igazságait, de ha valóban ennyi tanult, minden problémára megoldást kínáló ember van az országban, AKKOR MIÉRT NEM LÉPNEK SZÍNRE? Mutassák meg, hogyan is kell ezt csinálni, ne a bólogató Jánosokat okítsák a világhálón. Nekem sokan ugyanolyan arctalan senkik, mint egy 4 osztályos lovászfiú.

Fogok írni posztokat, ha lesz hozzá kedvem és időm. De napi rendszerességgel tuti, hogy nem.

Aqr, te is írj azért néha, ne tűnjünk el teljesen. Jó dolog ez a blogolás, csak olyan sokan teszik ezt mostanában, hogy sok értékes vélemény elvszik a tömegben.
Én azt is szívesen venném, ha szerzőként csatlakozna hozzánk néhány hasonló gondolkodású ember. Mert politikai birkózás mindig is lesz. Vélemény meg főleg! Tudjátok mit mondott az őrmester a Szakasz című filmben:

" A vélemény olyan, mint a segg. Van belőle mindenkinek."

Berserker 2010.03.07. 17:13:58

"Bemmbemm, olvasd el, amit Berserkernek küldtem msn-en, illetve olvassátok el mindketten (mert neki nem akaródzik)."

Hát tegnap küldted a linket. Mint mondtam is tegnap egész nap dolgoztam, reggeltől estig, és ez így volt ma is. Szóval kösz de nem kell az ilyen megjegyzés. :)
Majd ma este ráfekszem.

Amúgy március 15-én +1

kernyaakos 2010.03.07. 21:12:18

Adjon az Isten! Kernya Ákos vagyok, új még errefelé. Örülök, hogy radikális vagy, direkt megnyugvás a lelkemnek végre egy kis ilyent is olvasni:)
Nagygyűlésre én is szívesen elmennék, de Baján mi is rendezünk egy megemlékezést és hát szervezeti tagként kötelességemnek érzem, hogy ott legyek.

Hitetlen (ex)Bérgyilkos 2010.03.08. 18:34:55

Megcsömörleni csak az embereknek tűnő férgektől lehet.
És örülj, hogy radikális vagy, nem csak a politikáról írhatsz(mint a politikai elemzők), hanem bármiről(mivel sok helyen jól jönne egy komoly változtatás). Kisnyuszikról és a susogós mackókról is írhatsz. És mi majd jól hozzászólunk :)

Az utóirathoz: nem.

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.08. 19:20:16

@Hitetlen (ex)Bérgyilkos: Írtam is most másról. Kinyílt ma a bicska a zsebemben rendesen. Ha van rá igény írhatok én bármiről, de elsősorban politika miatt jött létre ez a blog. De lehet mostantól jön néha kicsit több filmkritika, vélemények vagy akármi más:).

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.09. 18:42:38

@Bemmbemm: T-33 nap, és változik a világ. Emlékezz vissza az EP-re - én utána hetekig fel voltam dobva! :)

"Egy biztos: Március 15-én ott leszek a Jobbik nagygyűlésen. És te?"

Mi néhány utcával arrébb leszünk, de mi is kint leszünk. :P

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.09. 18:44:37

@mefisto: majd a páncélosdroidok összekergetnek minket egy helyre.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.09. 18:48:37

@Bemmbemm: A régi szép idők nem jönnek vissza. A rendőrség fele fidesznyik, a másik fele tettrekész. :P

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.03.09. 21:21:55

@mefisto: Ukránok kivel vannak?
Ütni már nem mernének, de minden utcát le fognak zárni, mintha a Szovjet ostromra készülnének. Fidesznyik meg tettrekész egy lóf.szt. Ugyan azok vannak ott, mint 2006-ban.
süti beállítások módosítása