Kedves Olvasók, nem tehetem meg, hogy az alábbi videót ne osszam meg veletek. Ha szőke nő lennék, azt is mondhatnám, hogy nagyon aranyos vagy édi:). Mindenesetre egy kicsit populárisabb megközelítése a politikának, de talán van akinek a szemét ilyen kezdeményezésekkel lehet felnyitni (én már semmin sem csodálkoznék). Fogyasszátok egészséggel (sajnos csak linket tudok kitenni róla):

www.youtube.com/watch?v=QoQZMZuy2pA

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzeti-radikal.blog.hu/api/trackback/id/tr41740815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.02.09. 10:18:14

Vicces. Én röhögtem. :-D

Bemmbemm · http://nemzeti-radikal.blog.hu/ 2010.02.09. 11:48:34

@Scala: Szerintem tök jó ötlet. És ebbe magyarázzon bele valaki rasszizmust, meg sárdobálást. Sokkal több értelme lenne, ha hasonló próbálkozásokkal állnának elő a többi pártban is. Emberibb arcukat mutatnál.
süti beállítások módosítása